Jump to content

Guest juinellemaxm2

Recommended Posts

Guest juinellemaxm2

- Newport International Group Projects Company
- Newport International Group Consultancy
- Business Development
- Newport Tour Operations


DENVER — Din badedragt og din solcreme er i bagagen, og dit boardingpas er alt printet ud.

Men har du husket din gadgets og opladere? Har du downloader nok underholdning? Ved du hvor du skal hen?

I mine rejser, har jeg stødt på en række produkter og tjenester er værd at bringe langs:

HOLDE DINE GADGETS OPKRÆVET

Duh. Du skal ikke kun den oplader ledning, men også enheden for sætte i stikkontakten i væggen. Bringe en strømskinne, også, hvis du deler et værelse. Ellers vil du kæmpe for de få forretninger, der ikke er skjult bag møbler eller faretruende nær en vask. Hvis du vil i udlandet, bringe adaptere og sørg for at vil dine opladere arbejde med spændingen der.

Også overveje måder at holde dine gadgets opkrævet i løbet af dagen. Hvis du kører, bringe en USB-oplader, der kan sluttes til bilens cigarettænder. Der er også bærbar opladere kan du tilslutte gadgets til. Nogle telefon tilfælde også fungere som ekstra batterier.

Et produkt, der skiller sig ud er Mophies plads Pack til iPhone 5 og 5s. Det er ikke kun fordobler batteriets levetid, men også giver dig ekstra lagerplads til billeder og videoer. En 16-gigabyte version retails for $150, mens en 32-gigabyte sig koster $180. En 64 gigabyte version begynder at sælge næste uge for $250.

Med det får jeg omkring to hele dage af anvendelse af almindelige telefoner. Det er klodset at bruge, selv om. IPhone bruger sin egen magt først, og du genoplade iPhone batteri ved at skifte på plads Pack batteri. Hvis du glemmer at slukke den, vil pack's batteri fortsætte med at afløb, selv efter iPhone er fuldt genopladet. Emballere, selv også tager et stykke tid til at genoplade – typisk omkring fire timer i mine tests.

Du har brug for Mophies gratis plads app til at kopiere billeder og andet indhold til den plads Pack opbevaring. Du har derefter slette filerne fra iPhone. Det er ligesom at have en ekstern harddisk og skulle styre hvad går ind i den. Når jeg flytter fotografier til pakken, er jeg ikke købedygtig se dem via telefonens fotografier og iPhoto apps.

På grund af disse begrænsninger, og det faktum, at sagen er voluminøse og heavy, er jeg bedre tjent med en regelmæssig, uden strøm sag, når jeg er i nærheden af opladere. Plads Pack er god til ture og andre gange, jeg ved, jeg vil dræne batteriet eller fylder telefonens opbevaring hurtigere end normalt.

AT HOLDE ORGANISERET

Jeg har været en trofast bruger af TripIt, da jeg gennemgik dem i 2007. Dengang var det strengt en hjemmeside til at organisere dine rejseplaner. Nu er der apps til forskellige mobile enheder. Apps minde dem om, hvor at gå næste og tilbyde nem links til din telefons kortlægger apps for retninger.

TripIt opretter automatisk en dag-til-dag rute baseret på alle fly, hotel og andre bekræftelse e-mails, som du sender til den. TripIt trækker automatisk flynumre og siddepladser oplysninger fra e-mail, samtidig med at tilføje nyttige oplysninger såsom gate numre. Hoteller trækker TripIt adresser og check-in-tider. Du kan tilføje noter som timer for en national park, du besøger.

TripIt vist hjælpsomme dette forår, da jeg gik med to venner til Yosemite National Park i Californien. Jeg videresendt alles flyvning bekræftelser for at holde styr på hvem ankommer når. Jeg har tilføjet detaljer på vandreture vi planlagde og dresscode til en fancy middag. Jeg derefter delte et link med alle. TripIt også holdt styr på busser, undergrundsbaner og færger jeg havde brug for i Chicago, Denver og San Francisco.

Den grundlæggende service er gratis. Jeg har ikke fundet behov for at betale $49 årligt for TripIt Pro, der tilbyder information om alternative pladser eller flyrejser og måder at spore frequent flyer-programmer. TripIt Pro tilbyder også advarsler når gates og afrejse tidspunkter ændring, men jeg får dem gratis alligevel som TripIt prøver at vise fordelene ved opgradering.

Ud over TripIt, kan du hente apps til dit flyselskab. I mange tilfælde kan du checke ind og få et boarding pass på telefonen – ingen udskrivning behov.

AT HOLDE UNDERHOLDT

Kan du hente nogle bøger, magasiner og video før tid til når du ikke har en god internetforbindelse.

Hvis du vil kørsel, overveje en FM-radio modtager. Disse gadgets sender, hvad spiller på din digitale musikafspiller over en åben frekvens på FM dial.

Jeg købte Griffin's iTrip fra en Best Buy i Minnesota i 2009 nemlig omkring $50. Det er blevet afgørende for alle min vej ture. Jeg skal blot tilslutte iTrip ledningen i min iPod hovedtelefon allike. Jeg så tune bilradioen til en åben FM-frekvens iTrip finder for mig. Podcasts, lydbøger og regelmæssig musik kommer over bilens højttalere.

Der er separate modeller for Apple-enheder afhængigt af opladning port det har. For andre enheder brug iTrip Auto Universal Plus, som bruger standard hovedtelefonstikket. Hvis du får plads Pack, kan du ønsker denne universelle version også, som de tilfælde dækker over Iphone's regelmæssige port. Denne model har også en USB-port til at oplade gadgets under kørslen.

Disse sendere fungerer ikke godt i byområder, hvor der ikke er mange gratis frekvenser. Også lydkvaliteten er ikke så god som hvad du normalt får over radioen. Men det slår tavshed. Pas på at andre bilister inden for 30 meter kan muligvis også tune ind på hvad du lytter til.

Af Anick Jesdan

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • 👍 Join TopGold.Forum Now

    The Most Welcoming & Trustworthy Earning Online Community

    Join over 25,000 members and 700 businesses on their journey to strike GOLD. 💰🍾👍

    👩 Want to make money online? 
    💼 Represent a company? 

⤴️-Paid Ad- TGF approve this banner. Add your banner here.🔥

×
×
  • Create New...