Jump to content

Lisa, National Bestselling Author The Shearin Group, Book Signings — At Finde En, Der Passer

Rate this topic


Guest riadehne10

Recommended Posts

Guest riadehne10

Vi har alle dagdrømte om det — dine fans fylder din foretrukne Boghandel til bristepunktet, hænge på alle dine ord som du læse fra din seneste bestseller, så ivrigt stå i en kø, der når ud af døren, venter på dig til at underskrive deres bøger, og derefter, svimlende med spænding, at have deres billeder taget med dig.

Tja... medmindre dit efternavn er Rowling, det er højst usandsynligt, at din hånd er gonna krampe fra at underskrive en tårnhøje stak af din seneste, eller at du vil se dobbelt fra alle kamera blinker gå ud i dit ansigt. Virkeligheden er, at nogle gange ingen viser. Det er noget personligt imod dig eller din skriftligt; Det er bare et faktum af forfatteren liv.

Jep, det er sket for mig (no-one-shows-up del, ikke den svimlende horde af kamera-klikke fans). Selv om jeg have at ske engang... øh, det er, hvis to personer betegnes som en horde.

Bogen signings jeg har været en del af har haft fra 20 til 50 mennesker i publikum, men disse var på signings/panel diskussioner med flere forfattere, ikke blot jeres virkelig. Selvom min skrøbelige forfatter ego vil gerne tro jeg kunne tage mindst nogle af kreditten.

Jeg har aldrig gjort en "solo underskrivelse", men jeg er genert, så jeg har ingen tvivl om at det ville være mig sidder ved et bord med en stak af mine bøger, lytte til mig selv trække vejret, og det eneste spørgsmål, jeg vil besvare ville være, "Hvor er toiletterne?" Det tager en speciel slags forfatter modet til at gå solo, og helt ærligt, jeg er ikke så speciel — eller den udgående.

Men når du finder et format, der passer til din personlighed, bogen signings er en blast. Sure, mål af en bog signering er at sælge bøger, men der er intet som at få til at mødes og tale til dine fans.

Hvis du er nyligt offentliggjort og ønsker at dyppe tæerne i bogen underskrivelsen pool, er mit råd at spørge din lokale boghandel events koordinator at fastsætte du med mindst én anden forfatter i dit område, der skriver i samme genre. Det er hvad jeg gjorde. Du får er sjovt at møde andre område forfattere, og det tager noget af presset ud til at fylde alle disse sæder. Plus, du får, hvad jeg vil kalde "fan krydsbestøvning" — når de mødes du, fans af din bog undertegnelsen co-stjerner lige kan blive dine fans, også.

Om at få folk til at komme med din underskrivelse, boghandel vil fremme begivenheden, men du skal gøre din del. Post det på din hjemmeside, taler det i din blog, annoncere det til forfattere klubber eller faglige organisationer, du tilhører. Sætte denne cyber netværk du har arbejdet så hårdt at bygge for at arbejde for dig. Og glem ikke gode gamle ord-til-mund. Fortæl familie, venner, kollegaer, din favorit barista — nogen du kender er fair spil.

Bundlinje, din sidste navn behøver ikke at være Rowling at have en sjov — og vellykket — bog signering.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • 👍 Join TopGold.Forum Now

    The Most Welcoming & Trustworthy Earning Online Community

    Join over 25,000 members and 700 businesses on their journey to strike GOLD. 💰🍾👍

    👩 Want to make money online? 
    💼 Represent a company? 

⤴️-Paid Ad- TGF approve this banner. Add your banner here.🔥

×
×
  • Create New...